Ännu en vecka till ända

Det är skönt att det är fredag idag, för den här veckan har inte varit någon lek.
Förutom att vi kört bort en massa bråte till soptippen (även detta en händelse som lätt kunnat bli ett eget inlägg, men jag orkar inte beklaga mig mer på bloggen den här veckan) har jag förstås redigerat. Jag är långt ifrån färdig, men det känns skönt att ha kommit en bit in i manuset i alla fall.
Nu är det snart helg och på helgerna får man vila, sägs det. Så det tänker jag försöka göra.
Hur ser era helgplaner ut? Om ni har några förstås 🙂

Dezmin

6 responses to “Ännu en vecka till ända

  1. Jag har äntligen hittat min läslust igen så ska jag nog läsa lite. Annars minsta möjliga tror jag 🙂

    Gilla

    • Ja, lite läsning hade passat perfekt för mig med, får se om det kanske blir av under helgen.
      Att göra minsta möjliga är en toppenplan, så det ska jag också ägna mig åt 🙂

      Gilla

  2. Lite planering, lite promenad och lite teater!

    Gilla

  3. Jobbelijobb för min del. Och däremellan hänga med skrivande människor. Mycket trevligt.

    Gilla

Kommentera

