Förmiddagens slutsatser

1. Jag tror jag måste sluta gå in på fb, alternativt sluta följa vissa personer där.
Å andra sidan kanske man skulle kunna se det som material till en kommande bok? För maken till märkliga statusuppdateringar var det länge sedan jag bevittnade en vanlig torsdagsförmiddag.
2. Klockan närmar sig elva och jag har fortfarande inte kommit till ett beslut huruvida jag ska städa eller redigera först. Båda känns grymt jobbiga.
3. Jag har inte ätit än.
4. Jag sitter fortfarande kvar i soffan och har inte fått något vettigt gjort.
5. När jag blir rik ska jag anställa en person som gör ovan nämnda saker åt mig (minus ”att äta åt mig”) för jag får för mig att jag hinner få fler saker gjorda då 🙂
I alla fall soffsittandet skulle jag behöva hjälp med. Någon som ställer upp gratis på det?

Dezmin

 

10 responses to “Förmiddagens slutsatser

  1. *Räcker upp handen*

    Gilla

  2. Men precis en sån dag hade jag igår! Jag kom bara inte igång, det är så jobbigt! Men när jag väl hade kommit igång igår flöt det på så bra att det smittade av sig till den här dagen. Så imorgon kanske är en bättre dag för dig? 🙂

    Gilla

    • Haha, läste just det på din blogg, synd att jag inte besökte den tidigare idag.
      Ja, jag hoppas också att jag ska komma igång och att det smittar av sig på morgondagen 🙂

      Gilla

  3. Tror man behöver soffdagar också. Har planerat in den idag. Kan bero på att jag är förkyld förstås.

    Gilla

  4. Jag lovar att sitta i soffan åt dig. Kan göra det en stund både fredag, lördag och söndag!! Klart jag ställer upp lixom!

    Gilla

Kommentera

