Rivstart

Råkade sova lite för länge i morse, så nu blir det en rivstart.
Förutom att fortsätta skriva (något jag lyckades komma igång med igår) har jag en del andra punkter att pricka av på listan.
Det här blir därför ett ganska kort och ointressant inlägg, men jag kan i alla fall meddela att jag gillar den här versionen av fyran mycket bättre 🙂 Trots att jag inte hunnit särskilt långt än.
Så jag ska försöka köra vidare med den bara jag avverkat alla andra måsten för dagen. Hittills har jag i alla fall avverkat den viktigaste punkten, nämligen kaffedrickandet 🙂

Dezmin

10 responses to “Rivstart

  1. Skönt att du kommit igång med fyran! Jag tjuvstartade också lite igår och ska fortsätta idag 🙂

    Gilla

  2. Kört hårt med skrivandet. Kul att du är nöjd med fyran!!

    Gilla

  3. Kaffedrickandet ingår väl mellan alla punkter ungefär…

    Gilla

  4. Vad kul att du är igång, och att det känns så bra! 🙂

    Gilla

Kommentera

