Pia har läst DGR

Idag tänker jag fortsätta vila upp mig inför måndagen. Det kan nog behövas om jag ska orka med både renovering och skrivande.
Pia har läst ut Den gyllene rockaden nu och skriver bl a:

Spännande och bra skrivet. Ett tag var det lite rörigt med alla namnen men det redde ut sig.

En mindre spoiler förekommer, så den som inte har läst boken, men tänkt göra det, bör eventuellt inte klicka på länken.
Men tack för dina fina ord, Pia och vad roligt att du redan ser fram emot nästa bok! 🙂

Dezmin

8 responses to “Pia har läst DGR

  1. Jag är väldigt nyfiken på hur deras relation ska utveckla sig för det är ju ett högst udda förhållande ;).

    Gilla

  2. Roligt! Jag ser också fram emot fortsättningen 🙂

    Gilla

  3. Vad fint med recension!

    Gilla

  4. Fina ord! vad roligt!

    Gilla

Kommentera

