Det var det

Igår fick jag äntligen aviseringar om att böckerna från bibblan inkommit. Bättre sent en aldrig liksom. Den ena behövde jag ju inte längre eftersom jag redan läst den, men ”Om du vågar” hämtade jag ut och har börjat läsa. Jag har inte hunnit så långt än, men hittills kan jag kanske tycka att den antagligen riktar sig till en yngre målgrupp, mest beroende på att det är mycket skolmiljöer, samt ändlösa beskrivningar av cheerleading och dess konststycken, som jag inte är så intresserad av. Men förhoppningsvis tar själva grundintrigen fart ordentligt snart.
Vår kvalitetsansvarige har varit här och slutbesiktat också, så nu är det också färdigt, hurra!
Nu kan jag ägna mig åt en del annat som jag sett fram emot att få göra i lugn och ro. Som att läsa och skriva 🙂

Dezmin

12 responses to “Det var det

  1. Härligt med ett färdigt hus!!

    Gilla

  2. Renoveringar är som bäst när de är klara. Jag har varit med om att duscha utomhus en höst, men det blev senare ett uppiggande minne.
    Jag är inte heller intresserad av cheerleading men gillade ändå att få det beskrivet. Få se vad du tycker när du har läst klart.

    Gilla

    • Jamen visst är de 🙂 Vi fick också ”nöjet” att duscha hos min mamma ett tag eftersom öppningen till nyare delen av badrummet gick precis där den gamla duschen fanns. Det var kanske tur att vi slapp duscha ute, för detta gjorde vi strax innan jul 🙂
      Jag ska läsa vidare så får vi se vad jag tycker, men hittills är den bra skriven i alla fall.

      Liked by 1 person

  3. Vad skönt att det blev godkänt! Hoppas boken tar sig, är också nyfiken på den 🙂

    Gilla

  4. Hurra för att vara färdig! Då kan du börja ägna dig åt roligare saker nu 🙂

    Gilla

  5. Skönt att renoveringen är klar! Här har vi precis påbörjat projekt uterum, vilket innebär att jag knappt kommer se röken av min man på ett par månader eller så… 🙂
    Vad tycker du nu om Om du vågar? Värd att läsa? Jag har tänkt köpa den då jag hört så mycket gott om Megan Abbott, men nu blir jag lite tveksam 🙂

    Gilla

Kommentera

