Jag tipsar istället

Det händer extremt lite av värde hos mig just nu när det handlar om skrivande.
Jag tipsar istället om Eva Karlssons sammanfattning av skrivarminglet som Ann Ljungberg och Jens Klitgaard hade ordnat och som hon besökte.
Själv ska jag endast koncentrera mig på att få något vettigt gjort.
Och så regnar det här förstås. Det gör det alltid när jag planerat att göra något utomhus.

Dezmin

6 responses to “Jag tipsar istället

  1. Och här har regnet precis upphört – kanske du får samma tur 🙂

    Gilla

  2. Har uppehåll än så länge, men igår regnade det oavbrutet och då blir man så seg! Hoppas du får nåt vettigt gjort idag!

    Gilla

    • Hoppas uppehållet håller i sig. Ja, jag tänkte att jag eventuellt skulle försöka kämpa vidare med manuset. Idag finns det ju liksom inga ursäkter hehe.

      Gilla

  3. Ja. Antingen händer allt på en gång eller så har man en känsla av att det står still.

    Gilla

Kommentera

