Slut på veckan

Jag har försökt skriva lite mellan allt pappersarbete som har med huset att göra. Det har inte varit lätt kan jag säga, men nu hoppas jag att vi snart har rett ut det mesta gällande utbyggnaden. Av någon anledning lyckas jag nästan alltid hamna hos handläggare som är paragrafryttare, eller har andra märkliga idéer kring hur saker bör bli gjorda. Detta kan vara en av anledningarna till att jag har svårt för myndigheter av olika slag.
Men, nu är det snart helg och då får man ta det lite lugnt, sägs det ju 🙂
Har ni några speciella helgplaner, eller tänker ni vila?
Jag vet vad jag ska göra i alla fall 😉

Dezmin

8 responses to “Slut på veckan

  1. Jag tänker försöka läsa i helgen, har köpt på mig så många böcker på sistone så det känns dags att faktiskt läsa dem också 🙂
    Hoppas du får en lugn och vilsam helg 🙂

    Gilla

  2. Den tiden då jag inte jobbar ska jag skriva, tänkte jag. Har gett mig fanken på att färdigställa mitt manus innan veckan är slut, så det lär bli lite jobb 🙂 Men det är det nog värt när man är klar! 🙂 Hoppas du slipper mer papperstrassel.

    Gilla

  3. Vi står i startgroparna till att bygga ut. Igår hade vi en arkitekt hos oss för att planera. Förstår att det är mycket kring bygglov och allt runtomkring.
    I helgen ska jag göra som Sofia – Läsa. Kanske påta lite i trädgården också om det blir lite värme.

    Gilla

    • Ja, det är verkligen mycket jobb med att bygga ut, mer än vad man tror, men det går säkert bra 🙂
      Jag skulle också ha behövt läsa något inspirerande, får se om jag hittar något i helgen.

      Gilla

  4. Jag ska träffa mina bröder. Alla tre. I övrigt funderar jag text och läser. Dessutom har jag blivit inredningssugen. Så ska kanske börja planera något.

    Gilla

    • Kul med syskonträffar 🙂
      Jag skulle också behöva ta tag i inredningen på loftet, så jag någon gång får en möjlighet att sitta och skriva där.

      Gilla

Kommentera

