Senaste spammet

Alltså, jag måste bara visa er mitt senaste spam som jag fick och det låg t o m i inkorgen och inte i spamkorgen. Jag fick mig åtminstone ett gott skratt, för vad säger vi om detta? 🙂 I ämnesraden stod det ”Hej Älskling”

Hej Min Kära,

Jag är ledsen över att ha bagageutrymme i din integritet. Jag är
sergeant Steve Clark, en Nato armén stationerade i Afghanistan.
Vänligen det kommer att bli ett nöje att lära känna dig. förbli
välsignade

med kärlek
Steve

Undrar från vilket språk man kört detta genom google translate? 🙂

Dezmin

14 responses to “Senaste spammet

  1. Hahaha! 😂

    Gilla

  2. Säger som Kati, hahahaha

    Gilla

  3. Jag kom att tänka på det jag fick en gång där en Ryska som frös i Moskva undrade om jag kunde skicka en vedspis ? Hon frågade också” vad jag gör för en levande”Jag gissar att Google translate tänkte på Engelska” what do you do for the living”

    Gilla

    • Hahaha, en vedspis! 🙂 Ja, antagligen var det rakt översatt från det. Det kan ju bli himla lustigt i översättningen när man låter ett program göra översättningen 🙂

      Gilla

  4. Jag har också fått någon sådan där märklig någon gång och fick mig ett gott skratt då 🙂
    Och valpbilderna är underbara förresten, har bara kikat och njutit hittills utan kommentar men för min del kan det helt klart bli mer av den delen – vill ju se dem växa till sig om inte annat!

    Gilla

    • Haha, ja man kan verkligen skratta åt dessa 🙂
      Vad skoj att du gillar dem! 🙂 Ja, det är svårt att slita sig från de där liven och jag återkommer med fler i slutet på veckan. Då börjar en del av dem att öppna ögonen och får lite mer personlighet också 🙂

      Liked by 1 person

  5. 😃😆😅😂

    Gilla

  6. Åh jösses vad kul! Hi hi hi!

    Liked by 1 person

Kommentera

