Hur går det med altanbygget?

Inte så bra om jag ska vara ärlig. Vi har hämtat en del av virket, men det är ungefär vad vi har hunnit med.
Igår körde vi bort två släpvagnslass till soptippen, men jag gissar att det är cirka två till kvar.
Nu hoppas jag att altanen blir färdig i sommar, jag lägger upp en ”före-bild” i alla fall, så får vi se när ”efter-bilden” kommer 🙂
Sedan är det ju sommar också och då får man skynda långsamt har jag hört 🙂

20150714_214531

Dezmin

8 responses to “Hur går det med altanbygget?

  1. Fin utsikt! Jag väntar med spänning på efterbilderna 🙂

    Gilla

  2. Passa på att lata dig. Imorrn ska jag till tippen med ett lass!

    Gilla

  3. Ibland undrar jag var allt skräp kommer ifrån för hur mycket man än rensar och tömmer så är det snart lika mycket igen!

    Gilla

  4. Det där förarbetet innan ett projekt kan genomfördas är ofta lätt att glömma bort. Ibland. Vi rensade ut skräp ur uthuset idag för att få plats med veden. Det är inte kul till en början men när man är klar känner man sig nöjd med dagsverket. I morgon ska jag lata mig. Det är också viktigt 🙂

    Liked by 1 person

    • Precis, tänk om man slapp allt förarbete för ofta upplever jag att det är det jag går och grämer mig mest över. Jag längtar också tills vi röjt färdigt och tills altanen är på plats, något jag hoppas har skett innan sommaren är slut i båda fallen. Lata sig är jätteviktigt 🙂

      Liked by 1 person

Kommentera

