Gjort i veckan

Under veckan som gått har jag hunnit skriva ihop ett utkast till en baksidestext och så har vi skickat in registreringsansökningen på valpkullen till SKK. Nu återstår att se om SKK godkänner namnen jag satt på dem. Vi har även börjat annonsera lite smått. Till helgen ska de få komma ut en sväng också om vädret tillåter det.
Altanen har vi fortfarande inte hunnit börja på, men imorgon ska det ske (tror vi). Var sak har ju sin tid, men vissa saker tar mer tid än andra och valparna kommer ju i första hand 🙂
Mitt sidoprojekt har varit stillastående några dagar, men jag ska försöka ta nya tag där, bara jag får loss lite mer tid.
Sedan hoppas jag hinna läsa lite också och Anna tipsade för några dagar sedan om Min syster av Rosamund Lupton, så den tror jag får bli nästa bok jag läser.
Vad har ni gjort hittills i sommar?

Dezmin

12 responses to “Gjort i veckan

  1. Jag har läst 13 böcker och det är nog personbästa en sommar tror jag. Sen har jag farit runt i trädgården en hel del.

    Gilla

  2. Jag har mest latat mig 😉 Får man inte ge valpar vilka namn som helst på stamtavlan?

    Gilla

  3. Den här veckan jobbar jag så det har inte funnits så mycket tid till redigering. Jag har dock läst en del och faktiskt lyckats komma in i G R R M:s bok Kampen om järntronen och tycker att den är riktigt bra nu.

    Gilla

  4. Hoppas att du ska gilla den 🙂
    Ja, vad har jag gjort i sommar? Inget vettigt alls känns det som 🙂 Men en resa och ett uterum har det ju ändå blivit. Och snart är romanen färdigrenoverad, för vilken gång i ordningen vet jag inte längre…

    Gilla

  5. Just den här veckan tycker jag inte att jag har gjort något särskilt alls. Det är lite smått här och där och helt plötsligt har hela dagen gått. Skrivit har jag i alla fall inte gjort, men läst litegrann, kollat på en tv-serie och varit ute med barnen. Det är härligt med semester, men jag längtar också efter rutin och vardag! 🙂

    Gilla

    • Det låter ungefär som för mig då, för vi måste ju hela tiden anpassa oss efter valparna, speciellt nu när utfordringen till största delen ligger på vårt ansvar. Vi får fortsätta göra lite smått här och där tills vi får tillbaka rutinerna igen 🙂

      Gilla

  6. Jag har jobbat med skrivande och då och då gått ut mellan regnskurarna. Varit på fest också. Läst mängder. Slöat än mer. Rätt skönt alltsammans.

    Gilla

Kommentera

