Men vad?

Vad är det med WP? Någon annan (som inte har eget domännamn) och som fått en annan header plötsligt? SUCK!
Jag hinner inte pilla med det just nu, utan avvaktar och hoppas att det löser sig själv.

Dezmin

8 responses to “Men vad?

  1. Hahaha! Det var faktiskt det första jag tänkte när jag fick upp sidan, detta ser inte riktigt ut som du… 🙂 Kanske green is the new black?

    Gilla

    • Hahaha, eller hur? 😀 Ja, green kanske är det nya black, lol! Hoppas att bilden går tillbaka av sig själv, för det är ju inte så kul om jag ska behöva börja greja med det där utöver allt annat jag ska hinna göra.

      Gilla

  2. Nu ser det ut som vanligt i alla fall 🙂

    Gilla

  3. Hade samma problem i morse. Går sällan in hos mig själv nu när jag är bloggledig men av någon anledning gjorde jag det och då var min header också utbytt. Några timmar senare när jag tänkte ta tag i saken var den gamla tillbaka. Antar att programmerarna måste lägga in lite fuffens för att inte tröttna på jobbet 🙂

    Gilla

  4. Jag är så pass oteknisk att det är synd om mig!

    Gilla

Kommentera

