Så har ännu en vecka gått

Och det går framåt med redigeringen. Jag grejar nog det här, trots att det är mycket med valparna just nu.
Köpare hör av sig hela tiden och nu finns det två tikar och tre hanar kvar. Det blir intressant att se om vi hinner få köpare till alla innan de är leveransklara den 21/8, eller om några blir kvar lite längre.
Idag ska jag i alla fall redigera det sista för veckan och sedan ta helg. Fick även in en recensionsförfrågan på en e-bok som jag tänkte försöka hinna läsa lite i under helgen mellan det att ett par köpare kommer hit som har tingat valpar och ska välja vilken de vill ha.
Vad ska ni göra för kul i helgen? 🙂

Dezmin

10 responses to “Så har ännu en vecka gått

  1. Vad skönt att köpare hör av sig (men kan tänka mig att det tar en väldig tid att styra upp allt med folk som ska komma och titta osv …) men med färre valpar kvar sedan blir det ju lite lugnare i alla fall 🙂
    Här blir det inte mycket gjort i helgen, ska pyssla om sjuk katt, men det är skönt att ha henne hemma igen.

    Gilla

    • Ja, det går åt lite tid att styra upp allt, men jätteskönt att några flyttar redan vid leveransdatumet, då blir det ju färre att ta hand om 🙂
      Det förstår jag, men vad bra att det ordnade upp sig med pluttisen.

      Gilla

  2. Ska läsa ut Vita spår och sen ska jag försöka var ute så mycket om möjligt. Hoppas vädret tillåter det! Lycka till med valparna!

    Gilla

  3. Inga sysselsättningsproblem precis 🙂
    Konstigt nog brukar hanarna bli kvar till sist – säger jag som föredrar hanar, vad gäller hundar. Har ju haft både och. Men katten är en hona o det passar mig bäst.
    Helgen … ja, du vet ju att Texas kommer en dag tidigare än sagt – så han kommer idag redan, om en o halv timme … ihhhh 🙂
    Har därför passat på med att snickra/redigera på en novell – tidigt i morse!
    Ha en skön helg o hoppas det kommer en drös av valpköpare 🙂 🙂

    Gilla

    • Ja, jag har också uppmärksammat det där, att tikarna uppenbarligen är mer populär än hanarna. Jag tycker nästan det är enklare med hanar eftersom de inte löper, men det är ju en smaksak förstås 🙂
      Härligt, Ebba! Och äntligen! :)/
      Det hoppas vi med och helst innan vi ska chippa, besikta och vaccinera den 18/8, för annars får vi göra om besiktningen på de valpar som inte hämtas kring leveransdatumet.

      Gilla

  4. Tänkte gjort allt möjligt igår men det bidde bara läsning (och pyttelite städning) och det var så skönt att göra ”ingenting”. Det borde jag helt klart göra oftare 🙂 Alltid lika kul att höra om valparna. Håller tummarna att du får sålt dem nu under augusti.

    Gilla

  5. Kul att det är en sån efterfrågan på valparna! 🙂 Snart sänker sig lugnet igen ska du se 🙂 Pepp pepp med redigeringen med! Ser fram emot att läsa trean.

    Gilla

Kommentera

