Händer i veckan

Ny vecka. Vi får se vad det blir av den här.
Det jag vet är att provtrycket på Dubbelt Vågspel är på väg till mig och om posten inte jäklas, borde den hamna i min brevlåda idag, eller imorgon. Det ska bli så spännande att se den irl!
”Undertryck” damp i alla fall äntligen ner i lådan i fredags, så den har jag börjat läsa och recensionen dyker upp imorgon.
Utöver dessa saker ska jag försöka redigera färdigt sidoprojektet. Jag har inte så mycket kvar nu, men det här är första gången en redigeringsrunda har tagit längre än två veckor för mig. Okej, nu har det kommit saker emellan, men även om det inte gjort det, tror jag knappast att jag tagit mig igenom manuset på den normala tiden. Ändå är den här historien kortare än de övriga jag skrivit. Som sagt, DPoV är ursvårt, men så skoj att prova på 🙂
Vad har ni för planer under den här veckan?

Dezmin

10 responses to “Händer i veckan

  1. Spännande med provtryck, kul att hålla boken i handen för första gången 🙂
    Jag planerar att bli av med min förkylning!

    Gilla

  2. Säger som Sofia: spännande med provtryck och att få hålla i boken.
    Efter en vecka ifrån mitt manus ska jag nu gräva ner mig i det igen. Känns kul. Har även laddat ner Disclaimer från Storytel men det lär dröja innan jag påbörjar den. Men ändå kul att ha den.

    Liked by 1 person

    • Ja, jag längtar verkligen! 🙂
      Det ska jag också göra och vad spännande att du laddat ner Disclaimer! Även om det tar lite tid innan du lyssnat på den, ska det bli intressant att höra vad du tyckte sen.

      Liked by 1 person

  3. Vad kul med provtryck, hoppas den kommer idag då. Jag planerar att nå 10.000 ord på mitt ungdomsmanus. Har lyxen att ha tre skrivdagar denna vecka så jag har förhoppningar om att det ska gå.

    Gilla

  4. Kul att se provtrycket. Det blir teater och dans, jag måste nog få terminsavsluta lite innan jag skriver på bok 2 känns det som just nu.

    Gilla

  5. Vad härligt!
    Och själv ska jag på bokmässa, med min sprillans nya bok. Känns himla fint!

    Gilla

Kommentera

