Tragglar vidare

Först hade jag tänkt ta tag i karaktärsbeskrivningen som ju var texten vi skulle skriva tills vi träffas i skrivarcirkeln den 8/12. Men eftersom min kreativitet tycks gå på sparlåga, får det bli att traggla med genomläsningen av mitt sidoprojekt istället. Det känns som en lämplig uppgift idag.
Jag borde ha börjat storstäda innan det är dags att julpynta också, men det tar jag efter releasefesten. I år blir det ingen julgran eftersom vi har en valp som tuggar sönder det mesta som ser spännande ut. Men en adventsstake, en julstjärna och lite glitter ska vi kanske kunna lämna framme. Hoppas jag.
Någon fler än jag som börjat tänka tankar kring högtiden som väntar, alternativt kanske redan har pyntat?

Dezmin

14 responses to “Tragglar vidare

  1. Här behövs också städas …
    Inget pynt, men en gran och nån adventsljusstake brukar det bli 🙂

    Gilla

  2. Jag har inte tänkt så jättemycket på pynt hemma än, men på jobbet känner jag att julen är nära då jag julskyltat, säljer lussebullar osv. 😊

    Liked by 1 person

  3. Städas behöver det alltid. Julgardinerna är redan uppe…

    Gilla

  4. Kul med nya boken, grattis! Jag måste pynta i helgen och städa innan. Det lär ta ett tag. Skönt med en ”ledig” helg då. Alla grannar ligger steget före 🙂

    Gilla

  5. Pynt och städ har väntat hela helgen så idag kanske… 😉
    Roligt med boken din! Ska bli kul att läsa om releasen.

    Gilla

Kommentera

