Rapport från köldhålet

Det är varmare här idag, ”bara” -15.
Jag har ju i princip suttit inomhus i två dagar nu så nu ska jag försöka ta mig ut idag på en promenad. Den kanske inte blir så lång, men jag känner ett stort behov av att röra på mig nu.
I övrigt gör jag så lite som möjligt fortfarande. Jag är så lat att jag varken läser eller skriver något. Väntar på att den stora skrivinspirationen ska slå ner i mig 😉
Vad gör ni idag?

Dezmin

23 responses to “Rapport från köldhålet

  1. Haha skönt att höra att du överlevt iskylan.
    Jag väntar lite på samma sak hehe. Under tiden spånar jag mest helt löst och funderar på vad jag behöver läsa för att försätta mig själv i rätt stämning.
    Hoppas kylan avtar snart!!

    Liked by 1 person

  2. Lite varmare här också, även om vi inte haft så kallt som ni 🙂
    Jag har jobbat och sitter nu i soffan och funderar på om jag borde redigera, läsa eller … ingenting 🙂

    Liked by 1 person

  3. Med din takt på utgivning så lär den stora skrivinspirationen komma när som helst. Låter som en bra idé att ha det lite lättjefullt och skönt så länge 🙂

    Liked by 1 person

  4. Inspirationen komet nog bara du sätter igång att skriva 🙂 Eller du kanske bara

    Liked by 1 person

  5. har gett dig ledigt? 🙂 (Tryckte för snabbt på knappen så det blev två kommentarer)

    Liked by 1 person

  6. Det värsta av allt är när det blåser, det känns så himla mycket kallare då 😦
    Jag kommer inte riktigt heller igång med något, verkar ha fastnat i viloläge 🙂

    Gilla

  7. Jag blir tokig på rättstavningsprogrammet i min dator! Jag tror ändå att du kanske förstår vad jag menar i första kommentaren 🙂
    Läste föresten ut Dubbelt vågspel idag. När jag läste sista meningen i kapitel 25 gjorde jag en segergest 🙂 YES!! Äntligen fattade hon! 🙂 Nu är jag ju bra så otroligt nyfiken på vad som händer i bok fyra. Blir hon antihjälte hela vägen ut eller kommer hon fortfarande hålla sig i Jesses bakgrund? Aaaah, jag gillar verkligen Olivia. That´s my kind of girl 🙂 Meddelar dig när jag lagt ut recension på goodreads.

    Liked by 1 person

    • Hehe, ja rättstavningsprogram är inte att leka med 🙂
      Vad kul och jätteskoj att du gillar den! Japp, nu anammar hon sina inre krafter till fullo 😉 Vad skoj att höra, Carola!
      Den ser jag fram emot! 🙂

      Liked by 1 person

  8. Det låter som en skön helg. Promenad och slapp, bästa kombon på helgen tycker jag. Här hemma är det sjukstuga och jag har spenderat i princip hela helgen i sängen. Tydligen kan man sova nästan 36 timmar i sträck.

    Gilla

  9. Snöskottning och vila i helgen, nu är det måndag så det är påt igen…

    Gilla

Kommentera

