Recension och helg

Tänk att det alltid blir fredag igen 😉
Nu hoppas jag att den här helgen ska flyta förbi odramatiskt, så jag kan ta nya tag i nästa vecka.
Jag har läst ut Clubwhore av Kim Jones och recensionen finns att läsa hos E-boksevangelisterna.
Vill passa på att önska er alla en trevlig helg, så ses vi på måndag! 🙂

Dezmin

8 responses to “Recension och helg

  1. Då tyckte vi ganska lika om den. 🙂
    Ha en trevlig helg du med.

    Liked by 1 person

  2. Kul att läsa vad du tyckte! Nackdelen med böcker som innehåller mycket erotik är att intrigen nästan alltid kommer i skymundan, jag vill gärna ha en stark intrig OCH erotik 🙂

    Gilla

    • Det vill jag med! Det måste finnas något mer som driver historien framåt än bara erotiken. Kanske beror det på att de som läser väldigt mycket i den här genren inte bryr sig om ifall det finns en tydlig intrig, eller inte? För den har ju fått jättefint mottagande på Goodreads. Min gissning i alla fall 🙂

      Gilla

  3. Nu har jag läst ur din bok, riktigt bra!!! Ha en bra helg!

    Gilla

  4. Jag laddade ned ett läsprov av de första kapitlen, och när du säger att den saknar en riktig intrig hoppar jag nog över den. Tycker att det kan bli lite tröttsamt med en hel bok av våld och sex om det liksom inte leder någonstans och har någon tydlig handling 🙂

    Gilla

Kommentera

