Allt händer samtidigt

Det är turbulent just nu och allt verkar hända på samma gång.
Plötsligt står jag inför nya valmöjligheter och även om det är roligt, innebär det också att beslut måste fattas. Det är inte riktigt min starka sida eftersom jag gillar att hålla alla ”dörrar” öppna. Så, jag får se hur jag gör, måste verkligen grunna på det här ordentligt.

Fler böcker av Dubbelt Vågspel har i alla fall landat hos mig. De går åt ganska snabbt, så om någon vill köpa ett signerat ex, mejla mig i så fall 🙂

Medan jag funderar tränar jag Dexter att gå i koppel, utan att dra. Det är bra träning både för honom och för mig. Jag övar på mitt tålamod och han övar på att lyssna 😉

Dezmin

10 responses to “Allt händer samtidigt

  1. Vad spännande, men ketchupeffekten kommer man nog aldrig ifrån… 😉
    Betyder det att det är en ny upplaga på G? 🙂
    Jag håller med, det där med att fatta definitiva beslut är inte min gren heller. 🙂

    Liked by 1 person

  2. Säg vad du kommer fram till när du vet! Jag hoppas det handlar om nya böcker av dig 🙂

    Gilla

  3. Spännande, alltid kul att ta nya beslut samtidigt om det är svårt. Man vet oftast inte förrän efteråt om det är rätt eller fel.

    Gilla

Kommentera

