Jenna Moreci listar författarvanor

Hörni, vi måste snacka skrivande igen. Jag vet att en del tycker att det är skittrist när jag gör det, men det här kanske kan vara intressant även för er 😉
Jenna Moreci är en egenutgivare som driver en vlogg, alltså en videoblogg på Youtube. Där tipsar hon om hur man skriver en bok, men delar även med sig av författarlivet.
I det här klippet har hon listat de nio märkligaste vanorna hos just skrivande människors.
Jag känner igen mig på punkt två, för hur skulle jag få någonting gjort utan punkt två? 😮
Hennes första bok ”Eve: The Awakening”, finns redan ute för den som är nyfiken på att läsa något av henne.
Men nedan ett av hennes videoinlägg som jag tycker sätter fingret på den här gruppen ganska bra. Se och förfäras 😉

Dezmin

14 responses to “Jenna Moreci listar författarvanor

  1. Oj låter spännande. Kan nog inte se videon förrän jag är hemma dock. Tack för tips. 😊

    Liked by 1 person

  2. Den ska jag kolla ikväll.

    Gilla

  3. Haha, mycket som stämde in där 🙂 🙂

    Gilla

  4. Vad rolig 😀 Känner väl igen mig, i vissa mer än andra förstås.

    Gilla

Kommentera

