Littfesten

Om en dryg vecka börjar Littfesten i Umeå.
Det hade varit galet skoj att åka dit, men som vanligt var jag ute i sista sekund och lördagens biljetter är redan slutsålda och lördagen är den dag jag i så fall kunnat åka. När man har hundar måste ju någon vara hemma och ta hand om dem med 🙂
Här kan man se listan på alla författare som deltar och om inte annat hade det varit roligt att träffa Mia, som också kommer att vara där.
Men nästa år, då ska jag baske mig dit!
Någon annan som varit där, eller tänkt sig dit i år?

Dezmin

16 responses to “Littfesten

  1. Hade varit trevligt, men blir inte av i år… Lååång resa för mig som bor i Småland…

    Gilla

  2. Dit ska jag inte i år men något annat år kanske.

    Gilla

  3. Neeej vad synd. Hoppas det kommer nya tillfällen. Annars kanske du kan åka till bokmässan i Dalarna eller var det nu var? 🙂

    Liked by 1 person

  4. Jisses vilken massa författare. Det kan nog vara jättekul, men jag får nöja mig med bokmässa och skrivkurs i höst.

    Gilla

    • Ja, mässan har blivit riktigt stor nu och jag tror det var därför biljetterna sålde slut. Arrangörerna har kanske inte tagit med i beräkningen att den vuxit så mycket.
      Mässa och skrivkurs är inte fy skam det heller 🙂

      Gilla

  5. Vad tråkigt! Hade så gärna träffats under littfesten. Ser himla mycket fram emot att åka.

    Gilla

Kommentera

