Glad Påsk!

Så där ja!
Nu är kvasten nyputsad och trimmad och jag jobbar som bäst på att göra mig redo för årets bästa party med en hornprydd herre.
Någon fler som ska dit?
Jag har inget internet där så därför ses vi efter påskhelgen när jag är tillbaka.
Så här såg det ut i Lycksele förra året vid den här tiden. Vi får se hur det går i år 🙂
Hoppas vi ses på Blåkulla!
Glad Påsk! 🙂

Dezmin

14 responses to “Glad Påsk!

  1. Vilken rolig film! Den häxan hade fart. Glad påsk! 🙂

    Gilla

  2. Hahaha, vilken härlig film, och musiken! 🙂
    Glad Påsk! 🙂

    Liked by 1 person

  3. Syns i Blåkulla. Det ska bli kul att få gasa på ordentligt dit. Fast man får passa sig för stolpar – bra att jag såg filmen först. Glad påsk, Eva-Lisa!

    Liked by 1 person

  4. Haha, kul video 🙂
    Glad påsk!

    Gilla

  5. Micael Lindberg

    Glad Påsk Eva Lisa!

    Gilla

  6. Hihihi, vilken skojsig film! Glad Påsk!

    Liked by 1 person

  7. Vilken kul film 😀 Hoppas du haft en go’ påsk!

    Liked by 1 person

  8. Ja, den är riktigt rolig! 😀 Det har jag, hoppas din varit fantastisk också! 🙂

    Gilla

Kommentera

