Problemet är inringat

Igår gjorde jag det enda rätta för att få rätsida på vad som skaver i texten.
Jag lämnade över allt till min testläsare och förklarade problematiken jag hade.
Det visade sig att det inte har något att göra med berättarperspektivet, utan med något helt annat. Så, eftersom fingret nu är satt på den felande länken, återstår bara att komma på hur jag ska lösa det. Jag fick en del förslag som jag ska försöka spåna vidare på idag 🙂

Eftersom jag nyttjar dagen till att spåna, ska jag göra mitt bästa för att komma ikapp med en del hushållssysslor som jag ligger efter med. Ingen jätteskoj sysselsättning, men perfekt att göra när man behöver använda hjärnan till något helt annat.
Vad pysslar ni med idag?

Dezmin

15 responses to “Problemet är inringat

  1. Vad bra, då är det bara att köra vidare när du hittat en lösning. 🙂

    Liked by 1 person

  2. Alltid bra när man får en ingång till vad som behöver rättas till 🙂

    Här blir det textproduktion på förmiddagen i lagom takt, och i eftermiddag städning och träning…

    Gilla

  3. Vad bra att du ändå fått reda på vad som skaver, testläsare är toppen 😉
    Jag är ledig idag med påsklovslediga barn. Önskar att jag kunde använda tiden till att klara av lite grejer kring annonsmaterialet som ska in, men antar att det får vänta till ikväll 🙂

    Gilla

  4. Så skönt när problemet är utpekat. Förr eller senare brukar lösningen komma vare sig man tänker på det eller inte 🙂

    Gilla

  5. Ikväll blir det dans, sen ska jag hämta hunden, sen blir det skriva!

    Gilla

  6. Det är det som är så bra med testläsare. Man blir blind för sin egen text till slut och då är det bästa att låta någon annan titta på den. Lycka till med klurandet på ändringarna! 🙂

    Liked by 1 person

Kommentera

