Klar!

Nu har jag redigerat färdigt för den här gången.
Igår morse nådde jag äntligen mållinjen. WG är nog det mest udda jag skrivit hittills och det blev verkligen en utmaning att skriva allt i förstaperson där jag bara har ett pov. Jag är ju så van att kunna hoppa mellan karaktärerna.
Jag har även sett filmen Innan jag somnar, som är baserad på boken med samma namn. Det får bli mitt filmtips, speciellt om man inte läst boken.
Nu fortsätter jag min långledighet.
Hoppas alla har en trevlig helg! 🙂

Dezmin

23 responses to “Klar!

  1. Hurra!! Grattis till att vara färdig! 😀 nu kanske du hinner njuta lite av våren med. Kul med nya utmaningar med.

    Liked by 1 person

  2. Grattis! Bra jobbat! Och tänk vilka nya erfarenheter du får med dig av den här resan 🙂

    Gilla

  3. Härligt att du är klar, jag har en bit kvar. Ha en trevlig helg du också!

    Gilla

  4. Hurra! Vad kul! Tufft jobbat!

    Gilla

  5. Du är en hejare på att både skriva utkast och redigera. Bra gjort 🙂
    Den där filmen/boken har jag inte sett/läst – men, ändå är det ett av mina favoritteman – har alltid varit så länge jag kan minnas … vet inte varför.

    Gilla

    • Tack! 🙂
      Både boken och filmen är riktigt bra! S J Watson heter författaren. Läs den, eller se den! Speciellt om det är ett tema du gillar 🙂

      Gilla

  6. Grattis!
    När kommer din bok ut ? Och hur hittar jag filmen ?

    Gilla

  7. Tack!
    Jag vet inte än, har inte ens tagit tag i delen att skicka in den till förlag på allvar, återkommer om det 🙂
    Filmen heter på engelska Before I Go to Sleep https://sv.wikipedia.org/wiki/Before_I_Go_to_Sleep Borde finnas hos de flesta sajter som har ett bra filmutbud 🙂

    Gilla

  8. Yay vad gött! Grattis till målet! Fira och njut innan nästa etapp =)

    Liked by 1 person

  9. Grattis! Jag undrade samma som Bitterpitten men får vänta på mer information då 🙂

    Gilla

  10. Vad härligt! Grattis till att ha nått över mållinjen! 🙂

    Gilla

Kommentera

