Nästa titel

Idag går vi ut och outar förlagets nästa titel som kommer i maj.
Katarina har skrivit lite om sin bok här 🙂

Och detta blev mitt tusende inlägg på den här bloggen. Dubbelt firande idag alltså 😉

Dezmin

10 responses to “Nästa titel

  1. Yuhuuu, grattis till den tusende inlägget 🙂 Känner mig hedrad som är delaktig i det 🙂

    Liked by 1 person

  2. Härligt med 1000 inlägg, grattis. Nu måste jag gå in och kolla mitt antal…

    Liked by 1 person

  3. Ojch! 1000 inlägg blir några ord det 🙂 Jag var tvungen att kolla min egen statistik och jag har inte kommit upp i så många inlägg än. Men 920 drygt i alla fall. Grattis! Har spanat in Katarinas blogg och jag vet vad jag ska läsa i maj 🙂

    Liked by 1 person

Kommentera

