Bråda dagar

Det har varit några stressiga dagar i samband med boksläppet av Wicked Game, men roliga också förstås.
Därför har jag inte ens haft tid att fira än, men ikväll ser det ut att bli lite lugnare, så då tänkte jag passa på att fira med ett glas 🙂
Eftersom jag för tillfället har svårt att komma på ämnen att blogga om (har så mycket annat i skallen just nu) så tänkte jag höra om ni har några önskemål.
Det måste inte ens handla om skrivandet, eller bokutgivning, det kan vara vad som helst egentligen.
Så, lämna gärna idéer i kommentarsfältet, så ska jag försöka tillgodose era önskemål 🙂

Nu ska jag göra mig i ordning för ett besök hos frissan, samt jobba ikapp med lite som jag ligger efter med.
Jag har i alla fall hunnit få iväg alla böcker som har beställts så dessa hamnar i era brevlådor under den här veckan 🙂

Dezmin

14 responses to “Bråda dagar

  1. Klart du ska fira även om du fick avvakta lite 🙂
    Jag tycker det skulle vara intressant med dina åsikter kring Nya Tiders deltagande i bokmässan i år. Tycker du att det är rätt eller fel att man låter NT delta även om andra förlag hoppar av?

    Liked by 1 person

  2. Eller hur? 😉
    Tack för förslag 🙂 Ska köra ett inlägg om det.

    Gilla

  3. Väntar nyfiket på vad som ska komma … idag är jag för tom och kan inte komma på något förslag 😉

    Liked by 1 person

  4. Härligt med bråda dagar ändå 🙂
    Jag instämmer med Anders faktiskt. Det vore ett intressant ämne 🙂

    Liked by 1 person

  5. Jag känner själv att blogginläggen går en aning på tomgång men envisas ändå… 😉
    Du har skrivit om det förr men tänker på din koppling rättsväsendet och att skriva utifrån det. Du verkar påläst och engagerad. Så jag är nyfiken på hur det blivit ditt tema. Något sådant?

    Liked by 1 person

  6. Vad bra du har det ändå som inte har ett brödjobb vid sidan om så du hinner med allt som ska hinnas med i samband med släppet 🙂 Kan föreställa mig att det är hur mycket som helst att rådda i nu. Ämnen till blogginlägg har jag också svårt att komma på. Tiden har inte riktigt funnits heller. Fira och njut av boksläppet nu som jag hoppas kommer bli lysande bra för er båda! Kram och skål! 😊

    Liked by 2 people

    • Ja, just nu är det ju positivt att inte behöva anpassa vilka tider jag kan hålla på med detta till arbetstider 🙂
      Det gjorde jag igår kväll 🙂
      Skål i efterskott och kram! 🙂

      Liked by 1 person

  7. Härligt med rolig stress 😄
    Jag är lite sent ute här men skulle gärna vilja läsa inlägg om redigering, hur du jobbar med redigeringen av dina manus och lite tips kanske 😊

    Liked by 1 person

Kommentera

