Höstens inlägg

Då blev det höst och jag har tänkt hela sommaren på det här med bloggen och om jag ska fortsätta blogga eller inte.
Jag har landat i att jag lägger den på is ett tag, så får vi se. Kanske dyker det upp någon recension här, eller något annat inlägg, men just nu känner jag att jag har skrivit om det mesta gällande skrivande och bokbranschen.
Efter en ganska trist vår med många dödsfall, har jag nu bara roliga saker att se fram emot i höst som jag verkligen längtar till, med lägenhetsköpet på Teneriffa jag står inför och lite annat kul.
Allt detta gör också att det blir mindre tid att blogga.

Jag önskar alla läsare och bloggvänner en fortsatt trevlig höst, så ses vi säkert i något sammanhang igen framöver. Kanske t o m här 🙂

5 svar till “Höstens inlägg

  1. Jag har gått i samma tankar en tid men behåller bloggen för framtida idéer och behov 🙂 men just nu känner jag som du att man uttömt idéerna att blogga om! 
    Det känns ändå som slutet på en epok när man slutar blogga, när man tänker på allt roligt man haft med bloggen, folk man lärt känna, aspirerande författare man lärt känna som nu i många fall är flerfaldigt utgivna och helt el delvis etablerade. Det har varit fantastiskt roligt att ha fått följa dig och din blogg så här länge:) ❤️ Det låter iaf som att du gått in i ett nytt skede där en författarblogg kanske inte längre fyller ett behov. Men hoppas få höra om dina vidare äventyr i andra kanaler! 🙂
    Kram! ❤️

    Gillad av 1 person

    • Jag tycker du sammanfattar det så bra!,❤️
      Jag känner samma sak och efter att vi båda blivit utgivna och senare startade eget förlag, känns det som om vi har provat på alla delar i den här branschen, så vi har verkligen inte legat på latsidan 🙂
      Ja, det startar ju en lite annan epok i mitt liv nu, men vi fortsätter ju höras ändå 🙂
      Ja det är inte omöjligt jag skriver mer om det där.
      Kram! ❤️

      Gillad av 1 person

      • Jamen precis, vi har ju hunnit med att se det mesta av den här branschen från olika vinklar. 🙂 Nej det har vi verkligen inte gjort! 🙂
        Precis, och det har det ju gjort även för mig, på olika plan. 🙂
        Ja det gör vi såklart! 🙂 oavsett var blir det spännande att följa! 🙂 
        Kram! ❤️

        Gillad av 1 person

  2. Kul att se ett inlägg här, ändå, så att säga. Förstår dina tankar. Egen blogg går på sparlåga och statistiken likaså. Blir som att den mest blir en sorts dagbok. Och jag undrar vem jag skriver för.
    Så får jag ett infall och får till något inlägg ibland …☺️
    Lägenhet utomlands låter underbart. Jag hoppas ni får vad ni önskar. Skulle gärna ta del av det livet sedan.🙂
    Och ja, jag hänger kvar vid mina sporadiska inlägg. Kanske bloggandet kan få nytt liv när det känns omöjligt att nå ut på IG och FB …?

    Gillad av 1 person

    • Förstår dig för så har det ju varit för mig med på sistone.
      Jag kanske får skriva lite om det livet framöver, vi får se 🙂
      De flesta verkar ha flyttat sina plattformar till Instagram och Facebook (det senare håller även jag oftast till på), men kan sakna ”bloggtiden” ibland. Känns som om bloggar är mer personliga än andra sociala medier.
      Ja kanske blir bloggandet mer populärt igen när det blir svårare att nå ut på IG och FB 🙂

      Gillad av 1 person

Lämna en kommentar