Omslag m m

Första veckan på det nya året är avverkad och det blev lite av en rivstart.
Samtidigt som redigeringen går vidare med manuset vi antog, har jag bollat bilder till mitt omslag på Guessing Game.
Den här gången tänker jag låta masken vara svartvit och korten är utbytta mot diamanter.
Vad tror ni om att ha titeln något i den här stilen? Nu kan jag ha lite mer färg i den eftersom de övriga detaljerna nästan är färglösa.

titeltest4

Man vill ju gärna att det tydligt ska synas vad som står, men jag får åtminstone för mig att titeln är begriplig 🙂

Dezmin

8 svar till “Omslag m m

  1. Gillar! Hoppas våren kommer snabbt så jag får läsa boken! 🙂

    Gillad av 1 person

  2. Marie: Mitt skrivliv

    Jättesnyggt! Väldigt nyfiken på slutresultatet. Du är grymt duktig på design.

    Gillad av 1 person

  3. Gillar hur den splittrats som om allt gått i kras. Och går lätt att läsa ändå. 😊

    Gillad av 1 person

  4. Jättesnyggt! 🙂
    När är boken planerad att släppas?

    Gillad av 1 person

Lämna en kommentar