Där satt den!

Punkten för andra redigeringsomgången.
Nu kan jag äntligen ta tag i lite annat och får lägga karaktärerna åt sidan ett tag.
Jag hade tänkt börja läsa Flynns Vassa föremål, men det är kö på den på bibblan, så jag får vackert vänta.
Dock har jag bokvideon kvar att pyssla med, samt lite annat jag åsidosatt medan jag redigerat.
Och snart är det helg igen. Kan man tänka sig. Det hyste jag inga större förhoppningar om att det någonsin skulle bli när jag började den här veckan 🙂

Dezmin

6 svar till “Där satt den!

  1. Hurra, vad skönt att du är klar! Tycker du förtjänar lite nöjesläsning nu, hoppas Vassa föremål blir ledig snart!

    Gilla

  2. Bra jobbat!!! En annan ska precis börja, lär väl inte segerjubla förrän till årsskiftet! 😛

    Gilla

  3. Det var ju lämpligt och lagom. Själv är jag ungefär en tredjedel igenom och vet att när jag väl är igenom allting så börjar jag bara om igen. Det tar aldrig slut. Men bra jobbat av dig!

    Gilla

Lämna en kommentar