Jag har en plan

Då var helgen slut. Jag har haft det ganska bra ändå, även om vädret lämnade en del i övrigt att önska. Antingen har det varit grått och mulet eller också har det regnat och mellan varven har vi haft en nederbörd av snö blandat med regn.
Jag ska försöka ta tag i något av mina sidoprojekt också, men det blir nog inte förrän i mitten på veckan för idag kommer en väninna förbi och imorgon kommer vår kvalitetsansvarige och ska slutbesiktiga utbyggnaden. Håll tummarna för att vi inte får några anmärkningar. Jag är så trött på den här renoveringen nu att jag väljer att inte klä den känslan i ord.
Men, som sagt, planen är att få ett avslut, både på huset och på något av manusen, så det är väl bara att köra på 🙂
Någon annan av er som har en plan ni betraktar som någorlunda hållbar och hur ser den i så fall ut?

Dezmin

10 svar till “Jag har en plan

  1. Planer är ju bra … Envis, med det största tålamodet av alla – ska jag nå målet att bli klar med den 4:e versionen av tvåan … just nu är jaget nere vid tjärnen igen – för sista gången …

    Gilla

  2. Jag önskar att jag hade en plan, men just nu har jag ingen alls tyvärr. Annat än att klä på mig och gå till jobbet. Väldigt revolutionerande. 🙂

    Gilla

  3. Jag har också haft regn hela helgen men nu skiner solen så en plan är att iaf sitta ute en halvtimme. Måste skriva också men har så mycket annat skrivrelaterat att fixa med. Det först kanske och sedan minst en och en halv timme fokuserat skrivande på manus. Lycka till med ditt!

    Gilla

    • Jamen visst är det trist när vädret bara är grått 😦
      Det är nog så vi får tänka, att man först får bort alla måsten så man i lugn och ro kan ta tag i skrivandet sen.
      Tack! Lycka till du med! 🙂

      Gilla

  4. Min främsta plan just nu är att fokusera på en sak i taget. Känner mig lite splittrad och då tycks ingenting alls bli gjort, så fokus! 🙂

    Gilla

  5. Just nu är det teater o dansavslutning 9 maj som jag lägger all energi på. Sen har jag lite höstplaner…

    Gilla

Lämna en kommentar